GFR 63 در بیماری های کلیوی است این طبیعی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

GFR 63 در بیماری های کلیوی است این طبیعی

سلام، دکتر من فقط گزارش آزمون من نشان می دهد که GFR من 63 است، من نمی دانم آیا این طبیعی است یا نه، می تواند به شما کمک کند؟
در واقع، GFR 63 پایین تر از سطح طبیعی است، اگر شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد GFR، در لطفا بخوانید.
همانطور که همه ما می دانیم، تابع کلیدی کلیه است برای فیلتر کردن سموم و مواد زائد در خون را از بدن ما. بنابراین در درمانگاه، با توجه به سطح GFR ما می توانیم تشخیص که مرحله بیماری در است.
در درمانگاه، زمانی که سطح GFR خود را بالاتر از 90ml / min است که به معنی عملکرد کلیه شما طبیعی است، پس از آن کمتر از این تعداد، که ممکن است نشان می دهد بیماری شما شده است در برخی از درجه آسیب دیده است. معمولا، مراحل CKD (بیماری مزمن کلیه) به طور عمده در GFR اندازه گیری و یا برآورد (گلومرولی میزان فیلتراسیون) است. پنج مرحله وجود دارد، اما عملکرد کلیه در مرحله 1 طبیعی است، و حداقل در مرحله 2. کاهش در زیر من به شما سطح GFR مربوطه نشان می دهد، امید آن می تواند به شما کمک کند.
مراحل بیماری کلیوی هستند:

مرحله GFR *
1 90+
2 60-89
3A
3B 45-59
30-44
15-29 آوریل
5 <15 یا در دیالیز
* نرمال به سطح متوسط ​​(اندازه) از 1.73m2 همه ارزش ها هستند GFR
از بالا، ما می توانید ببینید که GFR 63 پایین تر از سطح طبیعی است و در حال حاضر این بیماری است در مرحله 2، و تقریبا مرحله 3. بنابراین برای افرادی که با این وضعیت، آنها باید اقدامات در حال حاضر برای به تاخیر انداختن پیشرفت این بیماری را ، حتی آن را معکوس.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یک نوآوری از سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند این بیماری از طریق بهبود عملکرد کلیه معکوس می باشد. چه چیزی بیشتر، می تواند این بیماری بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کند.
اگر شما هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه نیاز، شما می توانید با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: